15 Mart 2009 Pazar

Zıt sıfatlar..

zaman: 3/15/2009 11:11:00 ÖS



İnsanlara sıradan gelen o hayatlarını özlüyorum ben. Klasik ama güzel.. Sevdiğin insanla uyanmak sıradan bir şey belki de ama tadı bile o kadar başka ki.. Sıradan ama başka.. Çok absürt isteklerim yok aslında benim.. Daha bana ait bir hayat isteği sadece.. Sabah keyif kahvemi içeyim sevdiğim adamla istiyorum.. Kendime ait bir evim olsun.. bahçesi falan.. Klasik istek işte.. Klasik ama çekici.. Sakinlik ama atraksiyon istiyorum. O denge cok iyi kurulmuş bir düzen olsun.. Yormasın hayat beni artık. Koşuşturmalı ama yorucu olmayan.. Zıt şeyleri içerisinde barındıran bir dünyada yaşıyoruz.. Sıfatlarımın zıt olmasına şaşırmıyorum artık.. Hayat hem güzel hem cirkin.. Hem gencim hem yaşlı şimdi.. Hem olgun hem toy..Hayır yanlış değil sıfatlarım.. Geçmişe bakarak olgunken geleceğe bakarak cok toyum daha..
Yoruluyorum ama daha cok yolum varmış gibi..






0 yorum:

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos