19 Ocak 2009 Pazartesi

''C''

zaman: 1/19/2009 12:05:00 ÖÖ
Biri var.. Öyle bir gülümseme yaratıyor ki yüzümde.. Saatlerce duraksız gülümseyebiliyorum.. Birçok kez yaptığım mimik yeteneğimden kalma sahtemsi gülüşlerde değil bunlar..
Her bir kelimesi benim için tonlarca güzel duygu ve anlam içeren kişi.. Beni mutluluk diye sıfatlandıran o iken bende yarattığı mutluluğun farkına varıyor mu acaba diye düşünüyorum.. Sesinde, kelimelerinde, yanında huzuru bulduğum insan.. Huzur duygusunu kaybettiğim dönemde bana tekrar hayattaki güzellikleri hissettirebildiğin için teşekkür ediyorum sana.. Seviyor ve seviliyor olmak ne de muhteşem bir duygudur....






''C''

1 yorum:

CmL on 19 Ocak 2009 00:15 dedi ki...

Seni seviyorum.

Seni her geçen gün daha fazla sevmem gerektiğini düşünerek seviyorum.

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos