1 Mayıs 2009 Cuma

Çizdiğim manzara

zaman: 5/01/2009 11:29:00 ÖS
Derin bir nefes alıyorum.. Gözlerimi kapatıyor ve pek de yapmadığım şey olan hayal kurmayı gerçekleştirmeye başlıyorum.. Hayal etmek güzel şey. Yoktan varetmek. O an.. İstediğin şeyin önüne geldiği ve her şeyin istediği gibi olduğu yer.. Şimdi kapadım gözlerimi. Hiç bilmediğim bir yerdeyim.. Heyecan barındırıyorum.. Bilmediğim bir yerin keşfinin güzelliği bu. İstediğim bir yer halbuki. Bilmediğim bir yeri yaratıyorum zihnimde.. Belki de biryerlerde gizli kalan yerlerdir.. Yürümek. Başına buyrukca. Belki bir göl kenarı belki bir patika. Pek de önemli değil. O an istediğim yerdeyim ben. Tam da en istediğim yerde ama daha tanımadığım.. Kuş seslerinin ve su sesinin verdiği dinginliği hissediyor gülücükler dağıtıyorum bana çizgi filmleri anımsatan bulutlara. Koşmaya başlıyorum.. Hiç bu kadar özgür hissetmemiştim kendimi halbuki. Güzelliğin sırrı bu da olabilir. Düşünmüyorum. Düşüncelerimin içerisinde cok düşünmemi engelliyorum bu sefer.. Hayallerimin içinde ânı yaşamak benimkisi. İstediğim yerdeyim ve başka bir şey yok. Kahkahalar atıyorum. Delirmişcesine şimdi davranışlarım. Gözetlenmiyorum. Sorun yok. Özgürüm şimdi. Uçsuz bucaksız bir özgürlük yaşıyorum. Gerçek olamayacak kadar güzel.. Aldığım her nefeste ''beni'' hissediyorum. Ben varım. Kimse yok. Hiçbir şey yok istemediğim. Kendimi bile istemediğimde silebilecek denli güçlüyüm şimdi. Tam da istediğim yerdeyim.. Burası benim..

0 yorum:

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos