30 Mayıs 2009 Cumartesi

Gelecek

zaman: 5/30/2009 11:11:00 ÖS
Ben yaşayacaklarından korkan bir insanım. Yirmi yaşıma kadar yaşadıklarımı düşünüyor ve gelecek için kaygılanıyorum. İlaçlar alıyorum.. Gençlik enerjimizde bu haldeyken orta yaş bunalımımızda nasıl olacağız kimbilir. Hayatın daha olgunlaştırmış ama daha cok yıpratmış bedenleri olacağız sanırım. Kimimiz hafif çatlak kimimiz ölü. İyi bir şeyler vadedemem artık çünkü beklentilerim daha bu yaşımda köreldi benim. Korkuyorum. Ben ben olacak mıyım. Kim olacağım. Nerede.. Kiminle.. Bu bir gelecek kaygısı. Geleceğimi varedebilmem için olması gereken şey mi yani bu? Nerede bunun olumlu yanları? Gelecekte görebildiklerim sadece sorumluluklardan ibaret. Daha yirmi yaşında hayattan yorulmuş, bıkmış biri için nasıl geçecek bu yıllar.. Yıllar neler getirecek..

0 yorum:

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos