15 Nisan 2009 Çarşamba

Haz

zaman: 4/15/2009 09:12:00 ÖS
Ruhum hedonist benim. Haz almaya odaklı yaşıyorken haz alamamanın acısını her bir zerremde hissediyorum. Hayatta yapmak istediğim her şey haz duygusu için halbuki.. Yaşadığın hayattan haz alamıyorsan yaşamanın anlamı ne diyorum kendime sonra yaşamak zorunda olduğumun farkına varıp yaşamak için yaşadığıma inanmaya başlıyorum.Zorlanıyorum. Bir şarkı bana haz vermiyorsa, birilerinden haz alamıyorsam, yaşadıklarım beni keyiflendirmiyorsa bir problem vardır değil mi.. Ne yazık ki problem benim başlı başına hayatım oluyor bu bağlamda. İşte bu noktada kocaman bir düğüm haline dönüşüyorum. Büyükce daha da dolandığım ve büyüyen bir düğüm. Bir şeyler beni gülümsetmeli.. evet bir şeyler olmalı beni keyiflendirebilecek.. İzlemeye başlıyorum ''ben'i.. Küçük gülüşlerim geliyor aklıma.. kısa süreli olsa da içten gülümsemelerim var benim diyip küçük bir gülümseme yayıyorum şimdi etrafıma. Demek ki bir şeyler var beni bu hayatta tuttunduran.. Tutunmaya devam ediyorum..

0 yorum:

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos