13 Nisan 2009 Pazartesi

An kaybı

zaman: 4/13/2009 12:23:00 ÖÖ
Koşuşturmalar arasında anlarımı yaşamaya çalışıyorum. Ara ara bazı şeylerin keyfini çıkartıyorum.. Müziğe kendimi kaptırıyorum kimi zaman.. Kimi zaman sevgilimin kollarında sadece sıcaklığına odaklanıyorum.. Bir manzaraya bakarak hiçbir şey düşünmemeye sadece karşımdaki o güzelliğe odaklanmaya calışıyorum.. Zor oluyor kimi zaman.. Hemen düşünceler sarıyor dört bir yanımı.. Kimin sarmıyor ki.. En güzel anlarımızda bile sonrasında yapmak zorunda olduklarımız aklınıza gelince nasıl da keyfimiz kaçıyor hatırlayın. Hangi anın tadını sonuna kadar cıkartabiliyoruz.. Her güzel şeyin bitecek olmasını bilmek baştan bir ket vuruş zaten. Koşuşturmacaların arasında yitip giden tonlarca güzel anlarımız vardı aslında bizim.. Farkına bile varamadıklarımız.. O an başka olumsuzluklara yönelmişken yanımızdan akıp giden nice güzellikler.. Anı anında yaşayamamak bizimkisi.. Sürekli bir gelecek kaygısı, geçmiş pişmanlıklar sawaşımı.. şuandan başka gerçek yokken halbuki..




0 yorum:

 

Katze Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos